תקנון

 

שעות פעילות המשרד
מענה טלפוני - בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00 עד 17:30.

קבלת קהל - בתיאום מראש בלבד.

איחור להצגות
כדי למנוע אי נעימות ועמידה בתור, כדאי להקדים ולהגיע כחצי שעה לפני תחילת ההצגה.           
המאחרים יופנו למקומות הפנויים ביציע.
על באי ההיכל לעבור בידוק בטחוני ולהישמע להוראות הסדרנים.

רכישת כרטיסים
ניתן לבצע באתר האינטרנט: https://htbeithaam.smarticket.co.il/
לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפון 8925*
כל גיל חייב בכרטיס לכל המופעים, כולל הצגות ילדים.
לא תותר כניסה לעגלות, לתינוקות ולילדים מתחת לגיל שנתיים.
הצגות ומופעים רבים נוספים מגיעים להיכל באופן שוטף, כדאי להתעדכן באופן סדיר באתר האינטרנט או במוקד הטלפוני.
כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים בוועדי עובדים ובמועדוני הצרכנות השונים.

 

כללי התנהגות בשטח ההיכל
• הכניסה מותנית בבידוק בטחוני.
• הצילום בשטח ההיכל מותר לשימוש אישי בלבד, לא מסחרי ולא לפרסום.
• אין לדבר בטלפון נייד, לאכול ולשתות באולמות.
• לא תותר כניסה לעגלות, לתינוקות ולילדים מתחת לגיל שנתיים.

כרטיס דיגיטלי 
הכרטיסים נשלחים לדוא"ל שהוזן בעת הרכישה. ישלח אישור רכישה בצרוף הכרטיסים הדיגיטלים.
ניתן להציג את הכרטיסים בכניסה לאולם מבלי לגשת לקופות.
איסוף כרטיסים מהקופות אפשרי בשעות הפעילות וכשעה לפני תחילת המופע. הכרטיסים ימסרו למבצע ההזמנה בלבד בהצגת תעודה מזהה.
רכישה באשראי: חובה להגיע עם כרטיס האשראי באמצעותו נרכשו הכרטיסים.


כרטיסים בהנחה מיוחדת
במידה והוקצו כרטיסים בהנחה מיוחדת לאירועים המופעלים על ידי בית העם, (כגון הנחת חייל, סטודנט, גמלאי, כרטיס ירושלמי, ועדים או כל הנחה הדורשת תעודה מתאימה, יש להציג הוכחת זכאות, כגון תעודת סטודנט תקפה, בעת ההגעה למופע. בעת רכישת הכרטיס יש להקליד מספר קוד או מספר תעודת זהות. במידה ולא תוצג הוכחת זכאות ייגבה הסכום היחסי להשלמת המחיר המלא של הכרטיס.

מדיניות ביטולים
ניתן לבטל עסקה עד 48 שעות לפני האירוע.

ביטול עסקה אפשרי רק בתנאי שביטול העסקה ייעשה בתוך 48 שעות שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות. 

ניתן לבטל עסקה לפני ימי מנוחה בחגים וחול-המועד, עד 48 שעות לפני החג הראשון. 

לא ניתן לבטל עסקה שנרכשה באמצעות כרטיס מסוג דיירקט (direct).

דרכי ביטול
הביטול יעשה בפנייה בכתב בדוא"ל, ומותנה בקבלת אישור בדוא"ל או מסרון (sms) מנציג המכירה על הביטול. ללא אישור זה לא יתקבל הביטול.
אין להשאיר הודעות ביטול במענה הקולי הטלפוני.

 

מדיניות מנויים
אנו שמחים שרכשתם מנוי. שינויים ועדכונים עשויים לחול בתוכנית האירועים. מומלץ להתעדכן באתר (ט.ל.ח. הזכות לשינויים שמורה להיכל התרבות בית העם). ניתן לצפות במידע באתר האינטרנט.
איחור להצגות: נבקש להגיע כחצי שעה לפני מועד ההצגה.לאחר תחילת ההצגה לא תינתן כניסה למאחרים. 
כדי לשמור על מהלך תקין של ההצגות ועל הנאת הצופים לא תותר כניסת תינוקות וילדים מתחת לגיל שנתיים, לא תתאפשר כניסה לעגלות ולתינוקות. 
לא ניתן לבטל עסקאות שנרכשו באמצעות כרטיס מסוג דיירקט (direct).

ביטול הזמנת מנוי 
ניתן לבטל את המנוי עד שבועיים מיום ההזמנה, ובלבד שלא נעשה שימוש במנוי, או מועד האירוע במנוי טרם התקיים. ההחזר ייעשה בזיכוי כרטיס האשראי בו שולם המנוי. 
מההחזר תקוזז עמלת ביטול בשיעור 5%. ביטול הזמנה ייעשה בהתאם להוראות החוק הרלוונטיות (חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו).

ביטול הגעה לאירוע אחד מתוך מנוי
מנוי המבקש לבטל את הגעתו לאחד מאירועי הסדרות, מתבקש להודיע על כך בכתב, לא יאוחר מ- 72 שעות לפני מועד האירוע.
אי-הודעה על ביטול הגעה, משמעותה חיוב כרטיס המנוי, כאילו המנוי נכח באירוע.
היכל התרבות בית העם אישר את הביטול, משמעו שלא ניתן להשתמש במקום שהיה שמור למנוי.

ביטול ההגעה כנדרש כאמור לעיל - מזכה באירוע חלופי בתיאום עם נציגי היכל התרבות בית העם.
ביטול הגעה כנדרש לערב זמר ומוסיקה, או להצגה (במסגרת סדרות המנויים), כרוכה בתוספת תשלום של 30 שקל לכרטיס. 


לתנאי שימוש באתר - לחצו כאן

 

להתאמות נגישות - לחצו כאן

צוות העובדים שלנו ישמח לסייע בכל צורך המתעורר בעת ביקורכם.

 

מערכת למכירת כרטיסים